Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2007 12:07 - Градският транспорт и запознанствата
Автор: zserty Категория: Забавление   
Прочетен: 3171 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2007 13:30


Това сигурно е 100ният постинг за градския транспорт, но какво да напрвавя... дето се вика - не може да го преживееш и да не пишеш за него?
Та тази сутрин, докато си пътувах, изведнъж ме обзе един странен въпрос? В тази задушевна атмосфера, която осигурява градският транспорт, дали стават случайни запознанства? Дали се срещат приятели за цял живот? Защо пък не спътници в живота?

Има хиляди начини да се запознаеш с някого в автобуса... Да го питате дали ходи на фитнес, просто защото ситуацията е били толкова задушевна, че сте били залепени плътно до корема му и сте усещали плочките... "Прекрасен бюст? Къде са ви слагали силикона?", отново повод за запознанство /и без такива "тези дето са със селикон не пътуват в градски транспорт!!" Глупости! Всяко правило си има изключение, а и винаги може да ви се усмихне късметът, не го подценявайте!/... "Аааа... това Митко от Каварна, който ви звънна току що, един висок 1,8 - 1,85, рус, живее в “Хаджи Димитър”? Той ли е?"... просто защото понякога не виждате всичко, което искате да видите...

Е, на мен не ми се е случвало, нищо подобно? Просто се чудих дали на някого не му е свършила поне малко работа тази всекидневна среща с толкова непознати и все нови, нови и все повече... поне аз в моя трамвай, не виждам познати физиономи, вече 8 месеца пътувам с него, ще стане време колкото за нов живот, но нищо... Не че изгарям за запознанства с непознати, но поне някой, който да запомня, че пътува и той, и като ходя после в някоя кръчма и го видя на съседната маса, да кажа: "Ей, този пътува с мен всяка сутрин, качва се от Полиграфията и слиза на Витошка :)) "

Ей, такива мисли ме тормозят рано сутрин, в трамвая :)



Тагове:   транспорт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dusha - :)
25.04.2007 12:23
Аз съм се запознавала! :) После ходихме на кафе, разменихме си номерата, но.... втори път не се видяхме!
цитирай
2. анонимен - a мислили ли сте .......
25.04.2007 12:27
на дали ще искаш запознанство ако някой миризливец е застанал до теб. По-скоро ще се чудиш как да слезнеш по-бързо и как може тия спирки в София да са толкова дълги? Как да не повърна???? Тея хора нямат ли вода в тях? и тая нашата столища мале как смърди!!! Хора носете си тапи за нос идва смръдливия сезон!! Честито на победителите!...... А сега мисли за запознанство в градския транспорт
цитирай
3. monologa - не в България
25.04.2007 12:31
ми се е случвало, не с един, а с двама да се запозная. Не съм излизала с тях, но беше приятно да си кимаме с глава и да се търсим с поглед, качвайки се от една и съща спирка и слизащи заедно.

Но и анонимен 1 е прав. Не е весело винаги да ти "ухае" някой до теб, без да можеш да мръднеш...

Много свеж постинг!
цитирай
4. monologa - маршрутките
21.05.2007 00:25
МИслих си, че там е много по - трудно да се запознаеш с някого, понеже пространството е по - малко и в повечето случаи там хората говяорят усилено по мобилните си телефони..... ПОне това са моите пресни наблюдения...
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930