Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2012 23:00 - Моето ново домашно
Автор: zserty Категория: Технологии   
Прочетен: 1194 Коментари: 0 Гласове:
0



От дълго време не съм влизала тук, а още повече да пиша.  Не че преди това много съм писла, но темата днес е новото ми домашно. Домашно? Това пък кой го пише още повече в разни там блогове и форуми. Еми това ми е домашното!
Та записах се аз преди известно време (не мога да конкретизирам време, защото в последно време всичко ми е ден, а то се оказва седмица, месец или вече юли!! Кога стана юли, така и не разбрах) Та записах се аз преди време за онлайн обучението на Телерик - академията им. Да, може би някои от вас са ги чували, други и на идея си нямат кои са, защото не ги рекламират по бтв-то. В общи линии ако имате интерес към новите технологии, или поскоро за онова, за което казват че плащали най-много пари в България, след политическите далавери и еврофондовете (които в последно време май не раздават толкова пари) е ПРОГРАМИРАНЕТО! Става дума за писане на мобини приложения, интернет сраници, така популярното в последно време СЕО (което аз намирам за "ПР специалистите" на 2012 г.) и по-конкретно организират безплатни обучения по разработка на уеб приложения. Хубавото при тях, за разлика от всички онези курсове и велики обучения които ни заливат отвсякъде е че имат и опция "online", когато не можеш да отидеш на място, го правиш във вкъщи. Аз предпочитам домашният вариант, защото някак не смятам за удачно да ходя с бира на лекции. А те все пак се провеждат през бирено време - след работа. Безплатният курс по front-end development (HTML, CSS, JavaScript, CMS системи) се води от едни младежи, е незнам колко са младежи, но имат доста младежко звучене. Първият месец е месеца на обучението по HTTP, HTML и CSS, ако незнаете какво е бързо ще научите. Вторият месец е за разработването на уеб сайтовете и това, че не всичко което се нарича сайт е качествен и полезен. За целата има обучение по HTML, Photoshop и рязане на уеб сайтове (slice and dice). Третият месец е за разработката на уеб сайтовеоснови на JavaScript и работа със CMS системи. Малко така между другото да вметна, за това че е безплатно и че го провеждат млади хода, не значи че е некачествено и в почивките или преди лекциите ще се опитват да ви продават рендета и ножове. Та да се върна на обучението - след като си напишите всички домашни и издържите до тук, без да се предавате и отказвате получавате "практически проект", с който доказвате и показвате всичко научено до момента. Най-добрите студенти получават сертификат за квалификация "Certified front-end developer". Аз не очаквам да съм сред тях, защото гледам хората какви неща правят и че има определено големи таланти сред тях. Не отричам, че поназнайвам вече доста неща, предвид потенцяла ми - явно все пак ги бива тези млади лектори. И пак се отплеснах и то точно накря. за най-хубавата част -фоналната от курса, в която  се провежда задълбочено обучение по JavaScript, jQuery, HTML 5 и RIA. Тук аз все още 1/2 думи са ми неясни, но вярвам че ще ги прибавя скоро в речника. Сле това обучение, което споменах че е напълно безплатно нали? следва отново практически изпит и мозъците на България, които са се включили в курса и са наблегнали на обучението, а не на бирите ще получат сертификат за "advanced front-end developer". Трябва да призная, че се радвам, че има някой в България който да се опитва да организира курсове и обучения, пък били те и безплатни. Та ако с успях да събудя интереса ви , не се бавете и се записвайте в безплатния курс по HTML, CSS, Photoshop и JavaScript, пък може и аз да получа бонус точка, за докаран участник ;)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031